Risico & Kansen Check actie!

Gijs van Zon

Gedegen personeelsbeleid voeren betekent: voldoen aan (wijzigingen in) HRM wet- en regelgeving, tevreden werknemers in dienst hebben en houden, het beheersen van personele kosten en het effectief inzetten van personeel.

Denkt u dat u (de uitvoering van) het personeelsbeleid op orde heeft? Zo ja, durft u het aan om dit door een onafhankelijk HRM adviesbureau bevestigd te krijgen of hier een objectieve dubbelcheck op te laten doen? Zo niet, staat u open voor advies waarin risico’s en kansen worden geïdentificeerd om het personeelsbeleid te verbeteren?

Vraag dan nu de HRM101 Risico & Kansen (R&K) Check aan! Wij komen graag bij u langs om een check te doen op uw arbeidsvoorwaarden, verzuim- & ARBO-management, beleid t.a.v. functies en functioneren, ontwikkel- en groeimogelijkheden voor uw werknemers en personeelsbeheer (administratie).

Naar aanleiding van deze check ontvangt u van ons een verbeteroverzicht met daarin risico’s en kansen ten aanzien van het personeelsbeleid.

Vraag daarom de R&K Check nu aan via: AANVRAGEN R&K CHECK ACTIE en voer in het contactformulier bij ‘onderwerp’ in: ‘R&K Check Actie’

Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak in te plannen.